Elevensval med webb 2.0 och JayCut ….

Hej!

Har idag arbetat med programmet JayCut.se. Har precis avslutat men försöker lägga upp några elevexempel innan vi ska visa upp det för Digital Akademien på Nalen i Stockholm.

Kvällen på Nalen var super bra och många roliga föreläsningar som ni kan läsa mer om på Skolmarknad. Med mig till Nalen hade jag två elever Filippa och Catharina som går i åk 5.

Digitalakademiens hemsida finns det lite dokumentation om kvällen

One thought on “Elevensval med webb 2.0 och JayCut ….

  1. Kanon! Jag ser verkligen fram mot det. Sitter just nu på Nalen och hör Danel Eneroth prata (!) om webb 2,0 men visar inget. Massa ord… Tacka vet jag (rörliga) bilder. Detta måste (upp)levas är mitt motto (eller rättare sagt ett av dom).

Kommentera

